השר דרעי החליט להקצות 20 מיליוני שקלים לפיתוח קברי הצדיקים

    דוד לזר No Comments on השר דרעי החליט להקצות 20 מיליוני שקלים לפיתוח קברי הצדיקים
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קומץ משתטחים על קברי צדיקים? כנראה שלא רק קומץ. על פי נתונים של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל בראשות השר אריה דרעי, מיליוני תיירים מהארץ ומחו״ל מבקרים מדי שנה בקברי צדיקים בגליל. כעת מוביל דרעי תכנית שתאושר ביום שני הקרוב בוועדת שרים נגב גליל ולפיה יושקעו מיליונים ביצירת מסלולי תיירות ופיתוח תשתיות תיירות, אתרים היסטוריים ודתיים והקמת מרחבים תיירותיים בין רשויות שבשטחם נמצאים אתרי תיירות דתיים של כל הדתות בגליל.

    במסגרת התכנית יוקמו נתיבי תיירות שיחברו בין הרשויות המקומיות באזורי עדיפות לאומית ויכללו ביקורים באתרי עתיקות, מורשת דתית ואתרי קבורה של כל הדתות. התכנית תהפוך את מתחמי הדת לנגישים ומוסדרים מתוך מטרה לספק לאמות אלפי המבקרים תשתית הולמת ובמטרה להרחיב את מספר המבקרים במקום. האזורים, על פי המיזם, ימותגו כאזורים תיירותיים ייחודים לתיירים מהארץ ומחו"ל באמצעות פרסומי וקמפיינים בארץ ומחוצה לה.

    הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים תפעל בנוסף לקידום ופיתוח עסקים קטנים ובינוניים במסגרת התכנית. את התכנית מוביל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, בשיתוף עם המשרד לשירותי דת ומשרד התיירות והיא תוצג במלואה בוועידת הגליל השמינית שתערך בעכו בראשון בדצמבר. התכנית גובשה בעידוד האיחוד האירופי שראה חשיבות שפיתוח התיירות בגליל ובעיקר התיירות הדתית.

    השר דרעי אמר כי "אנחנו גאים במורשת שלנו. התכנית תייצר מקורות משיכה למטיילים, אך לא פחות חשוב – היא גם תחזק את הכלכלה המקומית, תייצר מקומות תעסוקה לתושבים, תתרום לאזורי העדיפות הלאומית מבחינה כלכלית וחברתית ותסייע בהקמת עסקים חדשים".



    0 תגובות